Måndag

Måndag idag igen då , gick upp vid halv sju och åt frukost sen gjorde jag
mig i ordning och sen stack jag till bussen.
Och sen messar Sara mig att hon inte kommer
för hon hittar inte sin nyckel :O
fan vad ledsen jag blir :( så fick inte träffa bästaste idah
då :/ lite tråkigt men imon hoppas jag :)
det var faktsikt itne så jobbigt att gå upp idag men
det var jobbigt att vara i skolan även om
vi var i bageriet hela dagen så var jag helt sluuuut !
vi fick nya grupper idag :)
jag är med bejja , emma R och eva-lotta :)
kaaaaanon grupp !!! (Y) :D
efter plugget så drog jag ch Bejja till stan för
hon skulle hitta en väska med hjul :)
och först gick vi till stadium men där fanns ingen
sen city väskan och där hittade hon en men
vi gick till accent på baronen också och kollade men där
fanns inget , så först drog vi till donken och åt
för vi var så jävla hugnriga XD
sen gick vi och köpte väskan på city väskan , det blev
kanon ;D
sen gick vi till lagerhaus för bejja skulle
köpa nått till sin pappa,
det är ju fars dag på söndag , glöm inte det ;D
sen gick jag med henne till bussen så satt
vi och väntade där i en tjugo min typ
och fy fan vad kul vi hade då asså ;D
hahahahahahaha !
"asså ne han ser ju ut att va typ 20-30 :O" av : Bejja
"ne asså han e bara ett år äldre än mig ;)" av : Mig
"jaha så han är inte ett år äldre än mig också då ? ;) " av : Bejja
hahaha fyfan det va kul ;D 
sen när hon åkt hem så gick jag in på baronen 
och vätnade på att min buss skulle komma ,
detvar ju piss kallt ute så ville ju inte stå
där och frysa häcken av mig precis :o
men sen kom bussen och nu är jag hemma 
och sitter och nördar mig framför datan haha xD 
vet inte vad jag ska hitta på nu ikväll är ganska trött
men har ju sovmorgon imon så ska passa på att vara uppe lite längre ;D
kanske kolla på nån film sen , vem vet :)


ciiiiiaaaaaao <3333 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Haha ;D skapligt roligt! :D

Pusss <33

2009-11-02 @ 22:02:30
URL: http://gabriellaskalhammar.devote.se
Postat av: Erika

haha men jo visst :D <333

2009-11-03 @ 20:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0