Lördag

Aa fyfan asså , det
var så jäkla kul igår :D
jag och sara var på sandra
och det var hur kul som helst :D
robin bengtsson var där :D
aaaaaahhhh :D
han var så himla bra :D :D
sen när han hade sjungit klart åde
så satt han ute vid garderoberna
och skrev autografer och man fick
köpa en singel för 20kr :O
det är klart man gör det då ;) jag
och sara stod kvar där sist så vi var helt ensamma
med honom :)
och sen när han frågade vad jag hette
så frågade han om det stavades med C eller K
då sa jag K han ba : åh det är det finaste :D
jag ba : haha :D
sen fick jag en kram också :) han var så jävla grym :D

sen när vi kom hem så la vi oss i sängen och sara
ringde till en av sina kompisar
så vi pratade med han lite ,
eller inte lite , det var ganska länge :O

vi somnade till slut vi halv sex kanske och idag gick
vi upp halv elva :D
och sara har nyss åkt hem med bussen
och jag är hemma själv .
ska snart duscha och senare ska jag åka till Rasmus :)
<333333333
det var ltie update ;D det var verkligen
super kul igår :D


puss på er <3333

Kommentarer
Postat av: nordan:)

fan han va ju inte lite snygg han dj;)

2009-11-07 @ 15:12:12
Postat av: erika

hahah det var ett riktigt kap åt dig ;)

2009-11-09 @ 16:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0