Lördag , Söndag , Måndag

Har inte hunnit blogga i
helgen för jag har varit hos
älsklingen :)
 
Lördags , klockan 1 åkte vi hemifrån
sen åkte vi till monica så lämnade
jag mina saker och packade ner lite
nytt , sen åkte vi till nybro
och kollade två perioder när rasmus
spelade :)
dom vann med 4-0 :D
så jävla duktiga ;)
och särskilt rasmus :D :D <3333
sen väntade mamma och jag på honom
efter och så skjutsade mamma oss
hem till honom :)
vi var hemma själva på kvällen :)
jätte mysigt hade vi det (L) <3333

Söndag , vi gick väll upp kanske
vid halv två elelr nått ?
så himla mysigt att ligga länge
i sängen :) tycker iaf jag haha :D
sen åt vi frukost och sen gick vi
och kollade på twilight :)
den är så himla bra :D
nu msåte man se 2an också haha :D
sen var det mat och sen fortsatte vi att
kolla på filmen :)
sen efter den så kollade vi lite på
humor filmer typ hhaa :D
alltid kul :D aa just de vi
kollade på vi hade i alla fall tur med vädret igen :D
den är så jävla bra :D

Sen på kvällen så slapp jag
ta bussen :) rasmus övningskörde hit till kalmar :D
asså skit fan :o vi krockade typ hela tiden !!!!
nej skojjar bara :) han körde jätte bra ;) (y)
bättre än mig iaf :D <333

hade en helt underbar helh med älsklingen (L)
saknar honom redan geymt jävla mycket!!! <3333


Måndag , väldigt segt att gå upp igen
efter att man har varit sjuk i en vecka
men det gick till slut !
bageriet hela dagen , det var väll okej
eva-lotta och jag hade iaf kul :D haha
vi är så jävla duktiga asså ;) <333
sen har det inte hänt så mycket mer :D
jo jag ska ha mitt engelska prov imon -_-
så jag får ingen sovmorgon :o
men skönt att ha det gjort :)


puss på er <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0