Lördag

Oj vad skönt det va
att få sova lite längre idah :D
och särskilt när man har varit
vaken till 1 haha ,
gick upp vid halv 12 ungefär
så satt jag mig vid tvn en stund
och sen så gjorde jag mig i ordning
och började lite smått att fixa på mitt
rum , måste ju byta rum åde snart -_- haha
men hann inte så mycket för farmor kom hit
och så skulle vi äta , men nu har jag iaf ätit
klart så ska väll sätta igång och börja
greja lite :D
det kommer ta skit lång tid -_- kan ju inte
precis flytta mina saker åde redan nu , vill
ha kvar det här rummet så länge som
jag kan haha :D vill inte ha syrrans rum :/
aja ska ju ändå typ inte va hemma hahahahha :D
måste ju va i min lägenhet haha ;D

aja vi hörs väll senare !!

peace / eerikahallberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0