Lördag

Hejsan hoppsan !
Idag var vi lediga då :D
så jäkla gutt asså ;D

gick upp halv elva ungefär
sen gjorde jag inte så mycket
men sen vid halv två så
åkte mamma jag och syrran
till köpstan för syrran skulle
klippa sig och mamma skulle
handla så jag följde med :D
sen efter det så åkte vi till Robertos
och köpte hem pizza
eller jag och syrran tog gyros tallrik hehe :D
sen blev det en sväng till Ö&B också :D
köpte en damsugare till mig och lite
tvättmedel och diskmedel och sånt skit :D
nu närmare det sig ännu mer :D :D
läääängtar :D :D

Ikväll har jag inte gjort så mycket
kollat klart på Harry Potter och halvblods prinsen ;D
den var inte lika bra som dom andra men den
som kommer efter blir nog väldigt bra :D

Sen har jag kollat på Idol :D
fyyy faaan asså vad Erik ägde ut alla :D
han är ju så jävla bra !
finalen är redan avgjord!
Erik kommer inna alltihopa ! :D
och så är det bara , finns ingen som kan
ändra på det haha :D
Näe men asså han var riktigt
grym idag , man hörde ju
bara vad publiken tyckte
och vad juryn sa ;D så mkt
postiva saker har nog aldrig någon
fått innan :D så det var jäkligt bra !!! :D

Nu sitter jag här och ska kolla
lite och så kollar jag på Beck
och smsar med min älllllskling :)


ha det så bra allihopa !

/eerikahallberg ! <3

Älskar dig så sjukt mycket älskling ! <33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0