Lördag

Sov till 11 ungefär idag
sen gick jag upp och duschade
och vid 12 så kom farmor
och då åt vi raggmunkar :D
hon är fortfarande kvar här.
Men hon ska väll snart åka
sen senare ska Moa och jag
kolla på Twilight :D
känner att jag måste fan
se dom filmerna asså xD
tänker inte läsa dom iaf så
kan lika gärna se dom ;)
dom verkar ju ganska bra
haha , så får se vad jag tycker sen ;)

Ikväll är det final i Körslaget också ;D
Stefan eller Ola ??
OLAAAAA för fan !! Stefan suger ju !!
USch han är så , ååå ......

Aja :D

Eddie åkte tyvärr ut ur idol igår :( <333
fredag den 13 !

Ha det så bra ! <3333


Kommentarer
Postat av: Felicia - livsstil & mode

ja stefan är inget vidare, det håller jag med om! Dansband liksom :P blä haha.



Jag kom med bland top 3 i veckans-blogg tävlingen hos Isabella och du kanske skulle kunna lägga in en röst på mig? :) Det finns en direktlänk till hennes blogg i ett av mina senaste inlägg.

Saknar dig!

Puss <3

2009-11-14 @ 13:35:32
URL: http://feliiziiad.blogg.se/
Postat av: Felicia - livsstil & mode

ja stefan är inget vidare, det håller jag med om! Dansband liksom :P blä haha.



Jag kom med bland top 3 i veckans-blogg tävlingen hos Isabella och du kanske skulle kunna lägga in en röst på mig? :) Det finns en direktlänk till hennes blogg i ett av mina senaste inlägg.

Saknar dig!

Puss <3

2009-11-14 @ 13:37:23
URL: http://feliiziiad.blogg.se/
Postat av: erika

nej inget vidare alls :/ haha precis xD



jo jag såg det :) grattis till att du vann :)



saknar dig gumman <333

2009-11-16 @ 19:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0