Fredag

Vad skööönt , äntligen
fredag igen :) fast veckorna
går ju super så fort
så känns ju inte som att man har
gått i skolan den här veckan xD
Skolan var chill idah , förutom datan
den jävla bibliotekarien var där
och gav oss massa saker vi skulle göra
skiiiiit tråkigt -_-
sen var det svenska , blev klar med sagan nu :D
sen var det lunch och sen matte ;)
har jobbat på väldigt bra haha , säger vi ;D

sen blev det hem och packa och sen äta lite
och så har jag kollat klart på Riverside nu :D
så väntar på nya avsnitt nu :D
sen åkte vi och mamma hämtade mig och angelica i f-staden
och så åkte vi en sväng till Ö&B
mamma köpte en mopp åde till mig haha xD
snart får jag min lägenhet :D häääärligt !!! :D
och ikväll fredagsmyyyyys :D

har även diskuterat sprutan med mamma och pappa
tror det blir att vi ska ta den allihopa , men är så jääääävla rääääädd asså :/
känns som att det är lika bra att ta den , vill inte bli sjuk i
svininfulensan känner jag asså , om det inte
redan är försent , känner mig lite dålig :/
nej nej jag bara hallucinerar :D har bara ont i halsen
och snuvig :D men det hjälper mot svininfulensan har jag hört :D

HEJJJJAA ERIK !!!!!!!!!
Snart får vi veta vem som åker :D
Hoppas Reza åker ut :D :D


puss på er !! <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0