:)

Nu är man hemkommen
från lägenheten och donken :D

Mamma jag och pappa
åkte först till IKEA och vi
köpte ett matbord + 4 stolar
800 spänn skit billigt för bord och 4 stolar :O
så det var ett bra köp ;)
sen en bäddsoffa 2.500 ungefär
sen ett stort hyll plan som
ska stå i mitten av rummet typ
det kosatade ... ingen aning haha xD
men tycker det blev väldigt bra :D
sen åkte vi till lägenheten och bar in
alla saker + min säng , tv , dvd ,
nattduksbord , och lite andra saker :)
haha jag har fått en liten trevlig granne ;)
en liten svart vit katt , elelr inte liten
utan stor haha xD den ville hela tiden
gå ner till mig men tyvärr så får den ju inte det :D
så jag fick tyvärr schasa iväg den :(
men den kommer nog tillbaka hehe :D

sen åkte vi till donken och åt ;D
och nu är jag hemma hos monica
är hemma själv så får underhålla
mig vid datan ;D
imon ska jag på utevcklingssamtal med pappa
och sen åker vi till ikea igen förmodligen
och handlar lite andra saker :D

lägenheten kommer bli helt perfekt !! <333

ciiiiao <3
/eerikahallberg <3




Bäddsoffan - Lycksele




Bord + 4 stolar
(tyckte dom här hade ett så roligt namn , JOKKMOKK haha )





Hylla - Expedit




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0