Barnvakt

Åå herregud , det var jobbigt xD
har varit barnvakt nu , eller är
det fortfarande fast jag har
äntligen fått dom i säng -_-
såhär jobbiga som dom har varit
nu har dom aldrig varit xD
men det var ju mitt fel
eftersom jag stimmade upp dom lite ;)
ibland ,
haha
men nu sitter Isak i sin säng
och leker med sina Backgamon
eller hur det nu stavas
och Amanda läser lite så hon
somnar nog snart ;)
och jag sitter här och lyssnar på
musik , ska snart göra mej i ordning
är helt slut :O
det hände en liten olycka innan också :/
vi spelade fotboll och sen så har dom en
väldigt hal matta i hallen
och när Isak sprang och skulle sparka bollen
så han sparkade på bollen och halkade
på mattan ! och jag bara snabbt ner på golvet
för han skrek så in i helvete så jag fick ju
lugna ner honom för han var nära på att
tappa andan :O asså shit , fick ju panik !
tänk om han inte hade fått nån luft
och så skriker han att han får ont i magen
så jag lägger honom på rygg och försöker
lugna ner honom och få honom att
andas djupa andetag och det var väldigt duktigt av mig :D
och sen så blev det bra :) aom tur var
och sen så säger han nått jätte roligt ! han säger
att han fått en bula i pannan :o och jag skrattar så
mycket !
"hur kan du få en bula i pannan när du ramlade baklänges?"
och isak lägger sig ner på golvet och börjar själv
att gaaaapskratta asså ;)
aa så lite kul hade vi ju ikväll iaf :D

så nu ska jag gå och lägga mig snart :D

puss på er !! <3333


Älskar Ramus !! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0