-_-

Ojoj , helt slut nu , har busat med amanda och isak i monicas
och stefans säng haha xd fy fan vad dom håller på
och brottas och sparkas och slåss hela tiden :O
aja men nu är jag helt slut !
har ätit kvällsmat nu , macka och pepparkakor :D
muuuums !
amanda och isak ska sova nu och jag ska snart
göra mej i ordning och lägga mig i sängen och kolla på film .
jag har deras gamla tv här och så fick jag ner deras gamla dvd så jag
kan kolla på film nu äntligen :D
tror jag ska kolla på Mysteriet på Greveholm :D
var så jäkla länge sen och den är så himla bra :D
ska smsa lite med älsklingen nu också innan
hans träning , så får klara mig själv
i några timmar :/ men då får man
underhålla sig med film :D

pusss påå errrr ! <33333
älskar dig rasmus <3333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0