Yes yes äntligen !

Asså har haft sån jävla
ångest nu i några månader , haha
för en ganska onödig sak men iaf xD
jag hörde en låt nånstans och tyckte den
var så jävla bra :D
och så försökte jag att söka på den
, den fick alla möjliga konsitga namn xD
men hittade den inte :( och sen idag
när jag var inne på Nayma eller vad
den heter , den nya affären på barornen
så spelades den låten igen , och då tänkte jag efter
vad fan den kunde heta , och då tänkte jag :
den kanske heter when it was good ?
jag hoppades på det och nu , alldeles nyss sökte
jag på det :D och jag hittade den !!!!! :D faaaaan
vad guutt ! äntligen asså :)

When it was good - Flipsyde <333

aja ska snart lägga mig ;D
sov gott puss på er !


miss my babe <3 <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0