Torsdag

Åhh , jag bara älskar torsdagar !
eller den här iaf xD
skulle ha gått upp vid
7 men orkade inte så jag sov till
halv 9 och det var jävligt skönt asså :)
sen gick jag till skolan vid kvart över , det
tog typ en kvart ;D emma och madde visade ju
mig en liten genväg så man  tjänade
ju några minuter haha ;)
sen i skolan så träffade jag sara och vi
hade tråkigt , det är jobbigt att vänta
på att lektionerna ska börja haha xD
vi hade först engelska och då kollade
vi bara på film :D vi hann kolla klart
på den tyvärr så nästa gång får vi
nån tråkig uppgift haha xD men det blir
då det ;) sen slutade vi efter filmen och det var typ
en halvtimma tidigare och sen hade vi lunch och sen sista
lektionen hade vi LMK :) (livsmedelskunskap)
och då smakade vi bara på massa exotiska och citrus frukter :D
och skrev lite om dom hehe ;) asså passionsfrukt är så jävla gott! :D
sen fanns det lite äckligare saker haha xD

efter skolan så gick jag  till Maxi
och handlade lite ;)
och nu är man hemma och ska sitta
här en stund , måste kolla Riverside känner jag ;D
sen så måste jag ta tag i min bastu och städa där xD
det kan ju inte se hur jävligt ut som helst xD

imon kommer Rasmus och sover här hela
helgen :)
kommer bli hur underbart som helst !!
älskar rasmus gliving ! <333

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0