Torsdag , julafton ! :D

Jaha äntligen var det julafton :D
helt perfekt har det varit tycker jag :)
gick upp tidigt på morgonen och så
fick vi en varsin julklapp allihopa ;D
sen duschade jag och sen åkte vi till
farmor :D så åt vi julmat åde och sen
öppna paket ;D
fick Män som hatar kvinnor av
mamma o pappa :D sen 500 kr
presentkort på köpstan av farmor
och sen ljus och diskborste åde
från matilda xD kommer bilder senare
på allt :D
sen var det att åka iväg till nästa ställe
alltså till mormor ;D då var det
dags för Kalle Anka :D eller Anna Anka hahahah xD
kollade på det sen åt vi igen haha xD
sen satt vi bara och pratade en stund
och sen kom "tomtarna" amanda , moa och isak haha ;D
så söt isak va :)
så läste dom paketen åde , fick lite saker
kommer bilder på det sen orkar inte skriva allt haha ;D
kan ju säga vad jag fick av älsklingen iaf :)
en nalle och så hängde det ett halsband på med
ett hjärta och sen hjärtöronhänmgen :)
så himla fiiint ! :) <333

och så har vi varit i kyrkan nu vid
halv tolv för moa skulle spela
kom nyss hem och klockan är
1 nu hah xD ska väll packa upp lite
och sen sätta mig i sängen
och kolla på nån film kanske
på datan och så ;D se om älsklingen
fortfarande är vaken hah ;D

ha en fortsatt bra jul :D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0