Torsdag

Skolan idag igen , det är torsdag
och alla vet ju vad som händer imon ?! :D
JUUUUULLOV !! + julbord hos Madde :)
ska bli väldigt kul (:
hade först engelska , skit tråkigt som
vanligt -_-
sen var det rast och sen hade vi LMK
prov, det gick nog bättre än förra gången ,
hoppas jag ;D
haha men jo det gjorde det ;D
sen kom Elin tillbaka till skolan
så gick vi till simhallen och simmnade och badade bubbelpool :)
så himla härligt ! :D var där i några timmar
sen gick vi och gjorde oss i ordning och
åt mat på cafeet ;D det var mycket gott ! :D
sen så orkade vi inte gå hem så vi tog bussen :D
den skulle kommit vid 5 men den kom inte förens
vid kvart över sen :o
och så skulle vi ha betalat med mitt kort ,
eller jag har ett sånt här kort med 40 resor
och då tänkte jag att hon kan lika gärna ta
det också så att jag blir av
med resorna men då gick tydligen inte det :S
de borde gå , eftersom det är ju mitt kort och
man ska kunna åka hur många ggr som helst på en dag :O
men kanske inte går att använda det 2 ggr efter varandra
men men , så hon fick låna pengar av mig så länge ;D
sen så gick jag av vid södercentrum och hon vid sjukhuset :)
och nu är jag hemma och ska väll ta och duscha
elelr nått snart och sen måste jag dammsuga åde ;D
och ta upp kroppkakorna ur frysen som jag
ska ha med mig imon :D muuums !


kanske hörs senare!

/ peace ;)

/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: bella

det kommer bli myyyyyyyyys imon! :) <3

2009-12-17 @ 19:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0