Söndag

Ojoj , gick upp vid
10 idag ungefär , eller
nej det var nog halv 11 xD
åt frukost och diskade lite
sen vid kvart över 1 så gick
jag till ishallen och skulle kolla
på när älsklingen spelade mot
Kalmar :) <333
satt med hans föräldrar och kollade ,
mamma och pappa kunde inte komma ,
pappa hade så ont i ryggen och mamma
var nån annanstan xD
me ndet gick hur bra som helst :)
haha gick lite  trögt för dom i första halvlek
men Kalmar var såååå mycket svagare ! xD
aja det blev iaf 2-5 till nybro ! :D <333 det gjrode dom
bra men dom var lite off i spelet xD
men älsklingen gjorde iaf 1 mål och ett assis ! :D :D <3333
så duktig han e ! :) (A) <333


sen efter matchen så väntade
vi på att rasmus skulle duscha klart ,
tog ju lite tid haha xD
sen så skulle jag bara ha hälsat på
honom åså men jag fick följa med dom
hem istället och det ångrar jag verkligen
inte :)
alltid så mysigt med älsklingen :*
kollade på film och lite så , och faktsikt
så tror jag att jag råkade somna ett tag xD
men han somnade förra gången så det gör inget :D <333

sen vid halv 11 så skjutsade dom hem mig :)
jätte snällt <3
och rasmus satt och klagade att jag var
bortskämd och att jag hade fått massa grejer :o
haha säger bara det , avundsjuk ;) <333
men älskar dig ändån ! :D <33

nu är jag hemma och har gjort mig
i ordning och nu sitter jag här , men
måste gå och lägga mig snart , ska
ju upp om några timmar haha xD

ha det bra !

peace !
/ eerikahallberg <3 rrasmusgliving <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0