Söndag

Idag var det upp ganska
tidigt , typ vid 9 elr nått .
Mamma ringde och sa att
dom var påväg och jag ba :
OMG ! jag måste ju duscha !
så jag rusade upp och duschade
sen hann jag äta frukost också
sen kom dom och då åkte vi till
Hansa City ;D Moa och jag gick
och handlade lite
och mamma och pappa handlade
själva ;D
sen så åt vi på Burger King och sen
åkte vi till sporthallen för Moa skulle
ha uppvisning på gymnasten ;D
jätte duktiga var dom allihopa :D
efter Moa var klar så gick vi till
ishallen och kollade när Rasmus
brorsa spelade :) så duktiga dom små är :D
lite lugnare än när Rasmus spelar xD
sen efter det så följde Rasmus med
mig hem :) mysigt som vanligt
hade vi det :) väldigt väldigt mysigt ! (a)
men sen åkte han hem vid 10 :(
så nu sitter jag här helt själv :(
saknar honom redan så sjukt mycket !!
men han ska förmodligen komma till
mig på tisdag och sova till onsdag :)
det blir inte förens efter 23 då men iaf xD
han ska ju ändå sova här så :D

nu ska jag bara kolla datan lite sen
ska jag nog försöka sova ;D
så härliigt att inte behöva g till skolan
imon :D skönt med lov !!!! :D

jag älskar dig Rasmus ! (a) <333


/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0