Onsdag

Usch asså man orkar
fan inte gå upp på
morgonarna längre -_-
är s¨himla trött !!!
skönt att det bara är 11
dagar kvar i skolan :D
Idag har det varit lektion
på lektion å lektion -_-
men men överlevde iaf ;D
å svenskan kollade vi på film
den var väldigt bra ;D
sen på hygienen så jobbade
vi med våra arbeten
och engelskan skrev vi
en sammanfattning
och sen var det lunch och
sen var det matte och då hade jag
äntligen provet ! det gick väll bra
hoppas jag !
sen var det KS i typ 5 min haha xD
sen gick jag med Sara till stationen
och sen gick jag och kollade lite
på indiska och lagerhaus men
köpte inget idag får göra det nån annan
dag hehe :D

nu är jag hemma hos moster igen
och har precis duschat och ska väll
börja packa snart haha ;D
imon flyttar jag :D
det ska bli skööööönt :)

ha det fint puss hejs ! <33

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0