Onsdag

Upp tidigt idag , vid 9
och börja med att städa
och damma hela huset ,
haha jätte kul -_-
sen så spelade jag moa
tova och mamma spel och
sen körde vi buzz medans
mamma gjorde mat ;D
jag ägde ju ut dom såklart haha ;D
sen så åt vi och spelade buzz igen
och sen så lyssnade vi på musik och bla
bla bla , sen gick till affären och köpte
ingredienser till kladdkaka ;D så bakade
jag det och sen åt vi mat på kvällen nu
när pappa var hemma och kollade på
Idol 2007 och så har vi ätit efterrätten ;D
gott blev det , så är ganska mätt nu xD
snart ska väll tova hem , om 1 timma
ungefär , och sen ska jag o syrran
fortsätta att kolla på en julkalender ;D


ha det bra !

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0