Onsdag

Dan före doppardagen idag då :D
imon är det julafton :D kuuuuul ! :D
Rasmus sov ju här i natt och ja vi
gick väll upp vid 1 och åt frukost haha xD
sen så gick han ut till stan till sina föräldrar
så nu är jag här själv :( men vi bytte julklappar :)
får inte öppna förens imon men iaf haha ;D
har haft så mysigt som vanligt :) <333

mamma är och handlar jag orkade
inte följa med och handla mat åde
så jag är här , har packat lite åde
och sen när mamma kommer ska vi åka
och äta nånstans ;D
så jag underhåller mig vid datan lite
ska väll ta och slänga saker som
kommer gå ut innan jag kommer tillbaka ;D
typ mjölk och bröd haha xD

men hörs senare !

cya bitcheeeees <3

/ eerikahallberg <3

Kommentarer
Postat av: ghadir

hej! jag lova dig att titta ditt blogg .. jag e ghadir från gmu o hoppas att du blir vän med mig där!;)

2010-01-04 @ 15:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0