Onsdag

Sovmorgon idag då :D
för att vår svenskalärare inte kunde
ha oss haha ;D
så fick sova till kvart över sju ;D
sen så skjutsade mamma mig till
skolan vid tio över åtta ;D
och där var jag och sara som vanligt
innan alla andra kom haha xD
men det kan ju va kul det med ;)
sen hade vi hygien prov direkt och
ja jag hade ju typ inte pluggat
nånting förutom där på
morgonen i skolan men asså
aa det var ett väldigt lätt prov :O
svarade på alla utom en !
det var ju jävligt bra ;D
sen är det bara LMK imon då -_-
sen hade vi engelska då satt vi bara vid datan
och sen var det jullunch :D mums !
sen hade vi matte och då kollade vi typ bara på
bilder som Börje visade ;D haha
sen så hade vi klassens samling i typ 5 min sen slutade vi :D
och sen så väntade jag och jenny på att david skulle komma
och hämta sara och sen gick jag och jenny till bussen ;)
min kom före hon missade sin precis , kunde inte springa
eftersom det var så halt haha ;D
och jag tog bussen hem till lägenheten :)
så nu är jag hemma , har kollat igenom provet till imon
och asså jag vet itne vad det är för fel på mig :O
jag kan det typ redan och har bara kollat igenom 2-3 ggr :O
haha men det är ju bra ;D

nu ska jag bara kolla Riverside å lite så ,
sen ska jag laga mat :D
tror det blir kotlett och spagetti :)
muuums !

hör av mig senare !

peace out ;)

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0