Onsdag

Sara var sjuk idag :(
stackars älsklingen :'(
hoppas hon kommer imon :)
men jag överlevde otroligt nog hhaa :D
ne men jag var med madde och emma och alla
dom andra :) så himla kul jju :)
vi hade jätte kul hehe :D
efter skolan gick jag , emma ,
madde , eva-lotta (lottis) och elin till
maxi :) för jag och emma skulle handla
godis , muuums ! (y) och madde handlade
morötter xD för ikväll , eller snart så ska jag
madda och emma till skolan igen , dom visar
någon film där :) så vi ska ha det lite mysigt där ! :D <333
så himla kul :) så ska väll snart göra mig i ordning
och sen träffa dom så bär det av till skolan igen :)

skriver kanske senare om det inte blir
för sent ;)


puss ! <3

peace out !
/ eerikahallberg <3 rrasmusgliving !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0