Måndag

Jaha då var det måndag igen ;D
skulle egentligen åkt bussen
fem över sju men jag orkade fan inte gå
upp så jag gick till skolan istället xD
men jag gick på 13 min :O helt otroligt haha :D
gick väligt fort idag ;D
det var bakning som gällde idag ;D
och så fick vi göra peppakakshus :D det
var ganska roligt haha ;D jag & lottis ägde ju iaf ;D
som vanligt haha :D
sen så fick vi slutade ungefär 1 timma tidigare :D
ass guuuutt ! :D
nu är jag hemma och försöker plugga lite
men blev väldigt "julklappssugen" haha ,
så ska  ta bussen till stan snart och handla lite
av julklapparna iaf :)
så har jag det gjort :D sen när jag kommer hem måste
jag plugga lite till och dammsuga haha ;D men men
det hinns det med , har ju sovmorgon imon :D
guuutt ! <3


hörs senare !
peace ;)

/ eerikhallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0