Lördag

Idag gick mamma
och jag upp vid tio
ungefär och tände ljus
och åt frukost och hade
det lite mysigt tillsammans :)
sen gjorde vi oss i ordning
och åkte in till stan och handlade
bara lite till :)
sen åt vi mat på 4 kök :)
gooott !
sen när vi kom hem fixade vi i
ordning lite och sen åkte mamma hem vid 3 ungefär :)
så var själv och skulle sitta vid datan lite
men den var så jävla jobbig så pallade inte xD
men sen så kunde ju inte Rasmus komma :'(
så david och sara kom en stund hit :)
vi kollade lite på tvn och datan och sen gjorde
vi en egen kortlek haha :D så jävla duktiga ;D
spelade skit gubbe några gånger sen åkte dom hem .
nu är jag hemma här själv och har nsys kollat på Robinson :)
FAAAAAN Simon åkte hem :( alltid den jag hejjar på ! förstår inte det asså !
nu sitter jag här och slappar lite och smsar med älsklingen :)

Älskar min mobil asså :D !!
Men jag älskar Rasmus mer !

Imon ska jag gå och kolla när han spelar match :)
så får iaf träffa honom lite imon :)

älskar dig rasmus !! <3333

peace !
/ eerikahallberg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0