Fredag

Somnade inte förens
vid 4 inatt så jag sov
till halv ett :D fy fan vad
skönt det va ! :D
när jag kom upp så satt
mamma & pappa & kollade
på De ä kanon med
Robert Gustafsson , en
film som jag gav pappa
i julklapp :D så kollade lite
på den sen kollade vi på
Magnus & Brasse som
pappa fick av mamma
sen så åt vi mat och efter det
fortsatte vi att kolla tv
sen så hade amanda
sovit över hos moa
så dom åkte hem sen efter ett
tag och sen så spelade vi buzz :D
det var kul faktsikt ;D

sen har det varit en rejäl slapp
dag , men har faktsikt varit ute
gick till farmor och hjälpte henne
med datan , och det regnade -_- härligt !
snön är iaf borta helt nu :D

har kollat på Ensam hemma 2 nu
men orkar inte se klart hela haha xD
senare ska jag kanske kolla
på Offside ;D

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0