Fredag

En ganska onödig dag i skolan -_-
började vid halv elva , var i skolan
typ tio i tio sen vid halv elva så
var vi inne i aulan och lyssnade
på musik och sånt shit , det ända
som var bra med det var att
LA Kollektivet uppträdde :D
dom är så jäkla bra ;D
sen så var det inte mkt mer ,
efter det så var vi i klassrummet
i typ tio min och drack
julmust och det xD
så det var en onödig dag xD
sen så var jag sara och jenny
kvar i skolan ett tag och sen kom
den andra sara också ;D
vi skulle till madde efter skolan direkt
egentligen men sen så blev det lite
ändringar och då kände inte sara för det :(
men jag var där och jenny också :)
men vi hade iaf jätte kul :)
vi åt julmat och hade det jätte mysigt :)
sen åkte jenny hem vid 6 typ men jag var
kvar hos madde till typ 9 och dom andra åkte
vid halv nio :)
men skit kul vare det måste göras om :) <33
nu är jag hemma i lägenheten och har nyss
ätit kvällsmat och nu kollar jag
tvn och sitter vid datan :)
imon blir det nog att åka till
stan och köpa en julklapp till älsklingen :)
<33

ha det bra alla , <3

/ eerikahallberg älskar sin rrasmusgliving <3

Kommentarer
Postat av: Emil Persson

låter som en bra dag:P



kul att du nämde mig oxå ;D



nästa gång kan du få gå lilla du ;)

2009-12-21 @ 20:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0