:)

Ska se om jag orkar
fixa lite i lägenheten sen :)
känner bara för att slappa och ha det
lite mysigt ikväll :)
men får se hur det blir :D ska iaf sitta
här ett tag nu , känns som att jag inte
har varit så uppdaterande på sistonde ;)
hahaha :D

Kan ju berätta lite vad jag har köpt :)
har fått en tidigt julklapp iaf :)
en ny mobil ! :D älskar den ! en iphone fick jag :)
och sen har jag fått bredband åde nu , och
sen har vi köpt lite små prylar :)
klädkorgar m.m. :)

mamma är bääääääst ! <33333

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Fin blogg:) följ gärna min;)

2009-12-05 @ 22:37:47
URL: http://hellquisten.blogg.se/
Postat av: Erika

Hehe tack så mycket :)

2009-12-05 @ 23:34:45
Postat av: Sanna

Värsta gubbtelefonen ju ;) min pappa har en sån! x)

Fast jag tror att jag också vill ha en sån... Har förstått att du gillar den men är det något du skulle klaga på med den? Minsta lilla? x)

Förutom att appel suger på det där med instruktionsböcker vill säga :)

2009-12-06 @ 14:00:14
Postat av: erika

haha nej det är ingen gubbtelefon :D

dn är bäääst !

det ända jag kan klaga på är att det är så jävla svårt att ta reda på hur fan man lägger in låtar och bilder :p och hur man ska föra över dom ! vetifan hur man gör det där med itunes ! xD

2009-12-06 @ 23:51:06
Postat av: Sanna

men itunes är bra när man väl har lärt sig:) det är bara att dra låten över dit och sen när du kopplar in telefonen uppdaterar den sig sjäv ^^ (jag har ju en ipod ;)

Det vi tyckte var tröligast med pappas var det där med mms och sånt...

2009-12-07 @ 19:19:14
Postat av: erika

haha aa men jag kan inte lära mig :( det är skit svårt ! får be någon hjälpa mig haha xD

jag har inte fattat hur man mmsar än helelr xD

2009-12-07 @ 20:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0