:)

Så nu har jag precis
kommit hem :D
först efter skolan
så var det ju utvecklingssamtal
och det gick jäääävligt bra faktsikt :D
massa positivt hela tiden ;) haha
fy fan vi satt där i mer än 40 min xD
så vi hade mycket att prata om ;D
sen åkte vi till IKEA och först åt vi där
inne , köttbullar och potatis och sås :D
muums ! sen handlade vi massa saker :
tallrikar , djupa , lite djupare , glas , underlägg ,
glasunderlägg , servetter , bestick , 2 papperskorgar
och en filt hehe :D
sen åkte vi till lägenheten och så skulle
vi börja att sätta upp bäddsoffan , det gick bra
ett tag tills pappa kollade ritningarna
nogare , då hade vi gjort fel -_-
så vi orkade inte fortsätta haha xD
men men det får vi ta en annan dag :D

nu ska jag gå och göra mig i ordning
och sen om jag pallar ska jag kolla
Andra Avenyn och Riverside :D
sen blir det att lägga sig i sängen
och kolla på Greveholm :D


puss på det !

/ eerikahallberg <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0