:D

Nu är man hemkommen
från bion i skolan :D
det var hur mysigt som helst :D
vid halv sex ungefär så mötte jag
madde och emma vid livsmedelsaffären
så gick vi hem till mig och satt och pratade en
stund , sen kvart över sex så började vi
gå till skolan :) och när vi var framme så var
det typ bara vi där xD men det gjorde inget ;D
bra att det inte var så mycket folk ;D kom typ 6 pers till
sen men inte fler :D
vi såg en film som hette Changeling :) den var skit bra ! (y)
och godis hade vi ju också som tur var ;) den
höll på i över 2 timmar haha ;D
sen gick vi hem och vi skiljdes åt vid södercentrum hehe :)
så nu är jag hemma och sitter här och smsar med min älskling
lite :)

god natt ! puss <3

älskar rasmus ! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0