(y)

Helllu !
Idah har jag hunnit med ganska mycket även att jag sov till 10 ;D Har dammsugit hela huset eftersom vi får gäster sen ikväll och så har jag hjälpt pappa att sy ihop ryggstöden i Buicken , det var jävligt svårt men det gick till slut , håller i alla fall ett litet tag ;D måste bara säga att det är sjuuuuukt svårt att sy i läder :O

När jag var klar med det så färgade mamma håret på mig ;D det blev jättebra , hoppas det sitter i lite längre så man slipper färga 1 gång i månaden :O

Gästerna kommer vid halv 7 så måste snart ta och göra mig i ordning , då blir det grilling och lite senare POOOOOOKER :D so plz God I need my poker face ;) hahaha
Kommer kanske några bilder senare :) ha det bra :* <33










Ciiiiiiiao <333



Nu har gästerna åkt hem och klockan är 01.00 och jag är inte trött :D vi spelade poker i 4 timmar , vi hann med 3 omgångar jag var inte med första jag var dealern då ;) men sen var jag med och då vann jag två gånger i rad :O första gången jag vunnit och så vinner jag två gånger :D det är ju helt unbelievebal ;D men kul var det :D vann 140 kr ;D
Nu sitter jag bara här vid datan fast får inte sitta för länge måste ju tagga till imon eller idag till KFF :D Hejjjjja <333



Poker <3





Money money <33


















Såhär ljust är mitt hår nu ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0