Tja fuckers :*

Idag har varit en slapp dag (y gick upp vid typ halv tolv , vetifan varför jag sov så länge haha ;D kan ju inte varit för att jag var uppe så sent ;D nej nej nej haha ;D sen efter jag gjort mig i ordning och lite så så stack mamma & jag ut och öviningskörde (: körde till Össby för att lämna Tovas saker som hon hade glömt så stannade vi och pratade lite med dom och sen kom det fler folk haha ;D så det blev ytterligare lite längre ;D sen körde vi iväg igen och körde ett längre håll hem , kul som fan var det :D
Vi hyrde två filmer idah och , Wallander - Kuriren och Patrik 1.5 , har sett Wallander nu och snart ska man se den andra :D
Så det blir mys med familjen (: <3

Ha det så bra alla :* seeeyaa suckers ! <33






<333





Wallander <33






:)

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: Tak gumman :)<3

2009-08-17 @ 23:05:16
URL: http://feliiziiad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0