Heej <3

Jahopp oidah fick man masa sig upp vid kvart över 6 (y jippi säge jag bara :D men det var itne så farligt har typ legat vaken hela natten -_- så det va inga problem :D
Monica skjutsade ut mig till skolan kvart i åtta ungefär och där träffade jag angelica och felicia <3 så gick vi in i skolan och väntade på att bli insläppta och inne där så står sjäkvklart jenny och sara <3 saknat dom sjukt mycket <3
sen fick vi gå in i aulan och där pratade rektorn lite och det var några från musiktillägget som sjöng (: sen fick vi gå med våra mentorer till vårat klassrum så satt vi är i några timmar och gjorde ltie olika saker (: fick massa information och schemat fick vi , vi slutar halv 5 en dag -_- snacka om jobbigt asså :O och ingen sovmorgon för mig :( funderar på att ta bort mitt språk men det kanske inte går , aja vi får se (:
sen flöt det på under dagen det var väldigt kul att gå tipsrunda runt i skolan (: jag var självklart med mina tjejor <33 och vi kom sist hahaha xD men det gör sak samma :D
vi fick busskort så det var väldigt bra haha ;d men då får jag inget inakorderingstillägg men behöver inte det just nu (: eller jo jag har tydligen fått det sa mamma men aa jag fattar inte det där så det får nån annan fixa haha :D

Ikväll har jag bara tagit det lugnt fick läsa lite godnatt sagor för mina kusiner haha så har ont i halsen nu :s och så har jag duschat och nu sitter jag här och ska väll snart göra mig i ordning :)
lite kortfattat var det här om vad som hände idah :) jo just det felicia och jag gick på stan sen efter att vi hade slutat :D det var väldigt kul (: <333'



ciiiiaaaoo <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0