Chaa

Idah sista dan i skolan innan helg :) det var en väldigt rolig dag :) vi fick börja baka idah lite men vi blev indelade i grupper 4 st i från vår klass och sen 3-4  pers från 2an :) så det var jag och 3 st till :) det var kul fick man ju lära känna lite fler folk :) när klockan var 10 fick vi en varsin fralle , jätte goda ;D sen tillbaks igen och städa åde ;) sen gick vi en rundtur när 2orna visade runt oss , vi gick i grupperna ;D och efter det var det lunch och sen eftr lunchen så fick vi ju fika då ;D allt vi hade bakat ;D det var jätte gott men mättande haha xD
sen fick vi sitta i klassrummet och prata massa så hann inte med min buss som jag skulle åkt hem med haha xD men det ordnade sig :) jag och jenny tog buss efter skolan till lindsdal :) eller hon gick av innan :) bussen var proppfull :P vi fick stå längst fram och aa asså det var helt jävla fullt :O aldrig varit med om nått sånt xD sen kom jag hem till Monica och fick packa mina saker så skjutsade hon mig till brofästet eller vad det nu hette så gick jag på bussen där ;D den bussen var också full så jag fick sitta breve nån gamal tant haha ;D men det gick bra ;D sen kom jag hem och då berättade jag allt för mamma och pappa hur det hade varit åså se, åkte vi och kollade på Degerhamn-Korvemo eller vad fan dom hette :S jag säger korv med mos hahahha ;D låter mkt bättre ;D degis förlorade väll med 1-7 eller nått :/ men det spööööregnade och blixtrade och åskade så det var jävligt halt men dom kämpade på :)

Nu sitter jag vid min data och slappar lite och kollar film <3


Ha det bra !

Ciiiiao <333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0