Cha cha

Hellu :* idah gick jag upp vid 10 ungefär , åt frukost och kollade på Våra bästa år som jag typ blivit beroende av haha ;D det är jäkligt bra , men i alla fall när det var slut så ringde jag farmor och frågade när jag skulle komma och hjälpa henne och jag kunde komma när som helst. Gjorde mig i ordning och tog moppen och körde iväg till henne . Vi började med att tvätta alla fönster utomhus , det gick väldigt bra , det var skit varmt också :O sen när vi var klara med det så var det dags att tvätta hennes bil så vi började med att dammsuga inuti bilen och sen körde vi igång med tvättandet , tråkigt men det måste ju göras det med haha ;D det tog ungefär en halvtimma kanske , sen gick vi upp och tog oss en fika , farmors bullar <3 sen visade hon mig kajsas och viktors blogg så jag satt vi datan och läste igenom allt dom hade varit med om , väldigt intressant (y) sen var det inte mycket mer att göra så då fick jag lite lön haha , 200 kr ;D alltid najs det :) sen körde jag hem på min fina lilla moppe och då var amanda & isak hemma hos oss och badade i poolen , så söta barn ;D hoooost ;) näe skojja haha :D när dom hade badat klart så gick jag hem med dom till mormor och då var jag kvar där en stund också vi lekte lite med amandas hamster , Leja , namnet är från nån i Star Wars haha , isak är helt beroende av Star Wars xD sen fick vi lite fika hos mormor också och sen så brottades jag lite med isak , eller vet inte vad jag gjorde egentligen :S jäkligt jobbigt var det i alla fall , han blir ju typ aldrig trött haha xD aja det här är väll vad som hände den här dagen , syrran sover också över hos mormor så ensam hemma med mamma och pappa. Mormor kommer och lämnar dom hos mig imon -_- klockan 9 :O så ingen sovmorgon , ville egentligen följa med pappa å besikta bilen men man får tydligen alrdig som man vill här i livet :/

Ikväll blir det bara slapp :* det förtjänar fan jag :O <3






























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0