Cha cha

Idah har jag varit med Carro hela dan/kvällen , skit kul det var så länge sen vi träffades och nu ska vi träffas oftare (: alltid kul med dig som vanligt hehe (: vi satt vid datan , lagade mat , lekte med kattungen , kollade film & snackade (: sen när jag skulle hem så körde vi ner till sjön på min moppe ;) det var jäkligt , kul fan vad vi skrattade :D det måste göras om (: sen körde jag hem och då satt jag mig vid datan och snackade med Carro och vi hade cam och det var så jäkla kul :D fan vad fest sugna vi blev elller :O aa shiit asså :)
älskar dig Carro gumman , jag finns här för dig , alltid , du kan prata med mig om allt <3 älskar dig bästaste unge ! <333



Älskar dig <33




Carros söta pussycaat (: <3




Sjön








Schhhhh <3








Haft en toppen dag (: älskar dig gumman <3


Ciiiiiao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0